Od června už Prima nedovolí přetáčet reklamy. Kdo je nechce, musí si připlatit

Od června už Prima nedovolí přetáčet reklamy. Kdo je nechce, musí si připlatit

Pokud jste byli zvyklí, že se díváte na televizi za pomoci zpětného přehrávání a přetočíte si reklamy, tak pro vás máme dnes špatnou zprávu. Společnost Prima tomu učinila přítrž a tuto možnost nám vzala. Jako důvod uvedla, že přichází o obrovské množství peněz od reklamních zadavatelů. Od teď budete muset reklamy buď přetrpět, nebo si připlatíte.

Od 1.6. už si reklamu zadarmo nepřetočíte

O této akci společnost Prima informovala již v únoru. Nejprve měla tato nová funkce být funkční již od března, ale nakonec se to posunulo na prvního června. Nyní už je tedy přetáčení reklam u zpětného přehrávání zakázáno, a vám tedy nezbyde nic jiného než se na reklamy dívat jako v aktuálním čase. Případně si u některých poskytovatelů můžete zaplatit balíček, který reklamy přeskočí automaticky za vás.

Mohlo by vás zajímat:  EU chce zpřísnit zákony týkající se ochrany soukromí
Zdroj obrázku: Freepik

Pokud používáte televizi od Vodafone nebo O2, tak nepřetočíte nic

Ani u jedné z těchto společností si nemůžete připlatit za balíček, který by vám povoloval přetáčet, takže zde máte rozhodování naprosto jednoduché. Pokud se budete chtít dívat na programy, které patří pod Primu, tak jedině s reklamami.

Kratší blok reklamy, nebo úplné přeskočení za poplatek

Tuto možnost poskytuje hned několik poskytovatelů. Například zákazníci u Lepší.TV si mohou za 59 korun na měsíc zaplatit balíček, který jim povolí přetáčet dle libosti, tedy prakticky tak, jak byli zvyklí. Stejná situace nastává i u poskytovatele Kelly. Zde můžete reklamy přeskočit potom, co zkouknete alespoň 180 sekund z nich, a to bez jakýchkoliv poplatků.

Mohlo by vás zajímat:  Nizozemský antimonopolní úřad vyměřil Applu pokutu 5 milionů eur. Tvrdé sankce rostou každý týden

Jak je na tom služba Kuki?

Velmi oblíbený poskytovatel služeb jménem Kuki se snaží podmínky od Primy nastavit tak, aby co nejméně obtěžovaly jejich zákazníky. Nicméně jejich řešení je v procesu schvalování, a dokud se společnost Prima nevyjádří, budou uživatele nucení sledovat reklamy v celé jejich délce.

Zdroj: https://www.lupa.cz/aktuality/sledovanitv-bude-za-preskakovani-reklam-na-prime-uctovat-69-kc/