Ranní vstávání už nebude horor. Tyto aplikace pomůžou začít den s úsměvem

Patříte k lidem, již mají problémy s ranním vstáváním? Můžou vás postihnout, i když jdete brzo spát. Potíž nastává s odložením budíku. Zpočátku to může vypadat jako dobrý nápad, jelikož si řeknete, že si zdřímnete na pár minut a budete se cítit odpočinutí, ale pravda je taková, že si přitížíte. Zkrátíte si totiž spánkový cyklus a ve výsledku se budete cítit omámeně. Místo této varianty raději zkuste začít s denní rutinou. Můžete k tomu využít různé aplikace, webové stránky nebo další zařízení.

Zkuste chytré budíky

Chytrý budík může sehrát klíčovou roli v překonání lenosti v posteli. Chytré budíky mohou využívat funkce, jako je přirozený zvuk, světlo napodobující východ slunce nebo i virtuální asistentka, která vás probudí příjemným hlasem. Kromě chytrého budíku můžete vyzkoušet aplikaci Mathe alarm clock. K umlčení alarmu budete potřebovat vyřešit úkoly. Tímto způsobem se můžete vyhnout línému válení v posteli a nastartujete nejen hlavu, ale i tělo ke vstávání.

Další oblíbenou aplikací je Alarmy. Zde si můžete nastavit různé úkoly ve formě matematiky, psacích úloh, cvičení nebo kontrol, které vás probudí. Na výběr máte také obtížnost úkolů.

Zdroj obrázku: Freepik

Začněte svůj den poslechem hudby nebo zpráv

Unavují vás stereotypní zvuky budíků ve vašem chytrém telefonu a raději byste je vyměnili za svou oblíbenou písničku, nebo dokonce rovnou playlist? Žádné sci-fi, můžete využít této možnosti skrz Spotify nebo SoundCloud a hudební budík Google Home, Google Nest nebo přes jinou aplikaci.

Totéž platí i o poslechu zpráv. Můžete zkusit aplikaci NewsON, která vás bude informovat o všem možném, co se děje ve světě.

Sport vám může rovněž pomoci

Jestli toužíte raději po kousku pohybu, můžete si stáhnout nějakou aplikaci, například 7 Minute Workout, která vám napomůže k denní rutině v oblasti cvičení. Pomůže vám to nejen nakopnout tělo, ale pomůže vám vyčistit i mysl. Nemusíte přímo posilovat, nabízí se i další možnosti, jako:

  • jóga,
  • běh,
  • plavání,
  • turistika.

Zkrátka jakýkoliv pohyb vám napomůže ke snazšímu rozjezdu do nového dne.

Zdroj: https://mashable.com/article/apps-for-non-morning-people