Twitter Blue zdražuje, láká ale na větší variabilitu. Nový koncept myslí i na firmy

Nedávno jsme byli informováni o spuštění Twitter Blue. Po dočasném zastavení registrací Twitter opět spustil registrace společně s novým ověřeným zlatým zaškrtnutím. Cílem zavedení této značky je podle majitele Twitteru Elona Muska vytvořit lákavější plán předplatného, který je dodáván ověřeným uživatelům.

Twitter Blue opět v provozu

Nová předplatná Twitter Blue jsou nyní k dispozici na webu a iOS spolu se zvýšenou cenou, která přichází s ověřovací výhodou. Nové registrace k připravovanému plánu byly pozastaveny kvůli velkému počtu fejkových účtů vydávajících se za oficiální během spuštění tohoto plánu. Nové předplatné Twitter Blue vyjde na 8 dolarů na webu a pro platformu iOS 11 dolarů. V nabídce jsou různě barevné varianty pro značky nebo společnosti oproti jednotlivcům.

Mohlo by vás zajímat:  Dezinformace se na nás valí ze všech stran. Nezávislé weby uvádí věci zase na pravou míru

Šedá značka nahrazuje nový zlatý odznak. Po kliknutí na odznak informační pole zobrazí informaci „Tento účet je ověřen, protože se jedná o oficiální firmu na Twitteru“. Zlaté zaškrtnutí by mělo snížit předstírání identity značky. Všechny ověřené osoby mají stále modré zaškrtnutí. Chcete-li zjistit rozdíl mezi předplatitelem a starším ověřeným účtem, budete muset kliknout na jejich zaškrtnutí.

Zdroj obrázku: Freepik

Dříve ověřené účty

Pokud máte ověřený účet z předchozí doby, bude na něm zobrazeno „Toto je starší ověřený účet“. Účty s předplatným Twitter Blue mají zase „Tento účet je ověřen, protože je přihlášen k odběru Twitter Blue“. Podle podpory již ověřené účty neztratí svou značku. Postupem času se to ale dle Elona Muska změní a všechna starší ověření tak zmizí. Tento proces může poskytnout čas na zavedení plánu předplatného do více regionů, jelikož Twitter Blue je zatím k dispozici pouze v USA, Kanadě, Austrálii, na Novém Zélandu a ve Velké Británii.

Mohlo by vás zajímat:  Sociální sítě mohou vést k izolaci a mají dopad na duševní zdraví

Společnost testuje také službu s názvem Twitter Blue For Business, která do firemních účtů přidá zlaté pole. Jak ale vše bude pokračovat a nakolik bude toto předplatné úspěšné, ukáže blízká budoucnost.

Zdroj: https://www.macrumors.com/2022/12/10/twitter-relaunching-blue/