Ani Amazon není bezchybný. Při nedoručení balíčku je třeba podniknout několik kroků

Amazon je jedním z největších maloobchodníků na světě. I když patří ke gigantům, není bezchybný. Občas se stane, že se poškodí zboží, odešle špatné položky a někdy nedojde ani k doručení balíků. Co tedy dělat, když se stanete jedním z nešťastníků a zboží vám nedojde?

Uběhlo několik dní, týdnů, až měsíců po objednání zboží? Nepanikařte, Amazon nebude strhávat vaši kreditní kartu, dokud nebude objednávka potvrzena a zadána do odeslání. Do té doby můžete objednávku zrušit v sekci Účty a seznamy -> Účet -> Vaše objednávka -> Zrušit objednávku.

Položka se tváří jako doručená, ale přitom nic nedošlo

Je zaznamenána spousta případů, kdy nejen u Amazonu, ale i u jiných dopravců bylo zboží označeno za doručené, ale fyzicky dodání neproběhlo. Právě proto vydal Amazon pokyny pro tento typ vzniklé situace. Některé z nich se mohou zdát jako samozřejmé, ale přesto je budete muset zaškrtnout. Zkontrolujte si dodací adresu, zda je správně uvedena v objednávce. Hledejte oznámení o pokusu doručení, zkontrolujte blízkost místa dodání, zeptejte se sousedů. Někdy je doporučeno vyčkat až 48 hodin, jelikož zboží může být zobrazeno jako doručené.

Zdroj obrázku: Freepik

Pokud uplynula i tato doba, přejděte do Nápověda -> Procházet témata nápovědy -> Potřebujete další pomoc -> Kontaktujte nás. Zde si vyberete, zda budete chtít mluvit s robotem, nebo s členem podpory. Po vysvětlení problému proběhne analýza, zda máte nárok na vrácení peněz.

Pozor na podvodníky

Jak Amazon roste, a tím i počet uživatelů, tím roste počet případů s falešnými prodejci. Tito podvodníci si založí nový účet na Amazonu a nabízí populární položky k prodeji. Nemusíte mít ale obavy, je velice snadné narazit na takové lidi a včas si uvědomit, s kým máte tu čest. Můžete si rozkliknout profil prodávajícího a sledovat recenze jeho osoby.

Chybějící balíčky odeslané Amazon Prime

Platíte za členstvíAmazon Prime? V případě potíží ohledně doručení balíků z Amazonu můžete získat odstupné. Společnost se snaží odvděčit zákazníkům tak, že v případě potíží s doručením poskytne bezplatné měsíční předplatné, slevové poukázky a další benefity.

Zdroj: https://www.lovemoney.com/news/113832/amazon-package-never-arrived-get-new-delivery