Červený křížek u souborů značí problém s OneDrive. Synchronizaci lze napravit několika způsoby

Červený křížek u souborů značí problém s OneDrive. Synchronizaci lze napravit několika způsoby

Procházíte si úložiště, a vtom spatříte složky, u kterých vidíte červený křížek, a vás napadá, co to má znamenat. Celá problematika souvisí s aplikací OneDrive. Jedná se o nesoulad v synchronizaci. Jestli vás nebaví vidět tyto ikonky a chcete je odstranit, je potřeba postupovat následovně.

Ještě než si ale ukážeme, jak postupovat, zkuste nejdříve restartovat své zařízení, zda nedojde k nápravě. Jestli se problémy vyskytují pouze u jedné složky, zkontrolujte, zda v ní nejsou poškozené soubory. Poškozené soubory můžete opravit pomocí vestavěných nástrojů systému Windows. Ujistěte se, že nemáte spuštěné jiné aplikace určené pro synchronizaci. Neměli byste mít otevřený OneDrive ani na internetovém prohlížeči. Je potřeba se také ujistit, že vám neskončil prémiový plán.

Mohlo by vás zajímat:  Chcete prodat telefon? Poradíme, jak ho připravit k prodeji

Začněte synchronizací

Na pravé liště vedle hodin najděte ikonku aplikace OneDrive, a jestli u ní vidíte červený křížek, tak se opětovně přihlaste. Zadejte e-mail a poté zvolte Synchronizovat se stejným účtem Microsoft v případě, že máte stejné údaje, v opačném případě zadejte i správné heslo. Následuje zvolení složky OneDrive a pokračujte dále, dokud se nepřihlásíte. Po přihlášení restartujte zařízení, jak ale postupovat v případě přihlášení?

Zdroj obrázku: Freepik

Znovu propojte účet

Pokud jste přihlášení, může se jednat o problém se synchronizací, proto zrušte své propojení a znovu se připojte. Klikněte na ikonu v pravé spodní liště a zvolte Nastavení (ozubené kolečko). Vyberte kartu ÚčetNastavení OneDrive a odpojte účet. Po odpojení od účtu otevřete průzkumníka Windows a zvolte libovolnou složku s ikonkou červeného křížku v kolečku a pravým kliknutím na myši otevřete nabídku, kde zvolíte Aktualizovat.

Mohlo by vás zajímat:  Ochraňte svůj telefon při nabíjení na veřejných místech

Co když stále nenastane žádná změna?

Stále existují možná řešení. Můžete například změnit nastavení, co se týče synchronizace a zálohování. Jestli ani zde nezaregistrujete změnu, mohou být na vině potíže typu:

  • nedostatek volného místa na OneDrive,
  • nutný restart procesu průzkumníka Windows,
  • opětovná instalace OneDrive.
Zdroj: https://www.groovypost.com/howto/fix-onedrive-not-syncing/