Přepracování a stres sníží pravidelné cvičení, pozitivní emoce a jednoduché aplikace

Dnešní doba je na jednu stranu úžasná, co se týče možností, jak cestovat, zprostředkovat si zábavu pomocí nejrůznější techniky (herní konzole, televizor, streamovací aplikace…). Nicméně tato doba přináší také svou daň bez ohledu na to, zda jste přepracovaní z práce, nebo rodičovskými povinnostmi. V takovém případě je důležité nepropadat do větší úzkosti, ale udělat si přestávku a najít si čas pro sebe. Pomoci vám mohou různě zaměřené aplikace.

Udělejte si čas na cvičení

Když se ohlédnete v poslední době na uplynulé dny, udělali jste si prostor pro cvičení, nebo ne? Pokud ne, začněte už dnes a implementujte alespoň 5 minut denně. Čím více, tím lépe, je totiž prokázáno, že pár minut cvičení zlepší náladu a nabije energií. Pro lepší organizaci času můžete použít některé z aplikací určených pro cvičení, aby vám chodilo pravidelné upozornění a mohli jste si nastavit plán na míru nebo sledovat svůj progres. Zkuste například aplikaci pro cvičení jógy 5 Minute Yoga pro iOS nebo Android. Pro všeobecnější zaměření doporučujeme aplikaci Fitify pro iOSAndroid.

Mohlo by vás zajímat:  Zdravotní pojištění cizinců v České republice
Zdroj obrázku: Freepik

Zařaďte pozitivní afirmace do svých dnů

Cítíte se vyhořelí? Zkuste zařadit do svých dnů pozitivní afirmace, které vám pomohou překonat jakékoli negativní myšlenky a provést ve vašem životě hodnotné změny. Například aplikace Believe obsahuje tisíce afirmací, jež vás mohou nabít pozitivní energií. Nebojte se a prozkoumejte pořádně tuto aplikaci nebo i jiné na podobný způsob. Aplikace Believe je ke stažení pro iOSAndroid.

Dejte svému životu řád

Vyhořelost může být výsledkem chaosu. V takovém případě je potřeba se postavit zpátky na nohy a mít svůj čas, den pod kontrolou. Začněte ze všeho nejdříve tím, že si naplánujete své dny vždy předem a stanovíte si tak rutinu. Když váš den získá řád a dáte mu pravidla, tím více si můžete odpočinout a zařadit do svých dnů činnosti, na které jste neměli čas, chuť nebo sílu. Mezi ně patří například právě výše zmíněné cvičení, zařazení afirmací, stanovení pravidelného spánku, nebo alespoň jeho přiblížení ke zdravé míře.

Zdroj: https://www.workspace.co.uk/content-hub/london-life/5-mindfulness-apps-to-save-you-from-workplace-burn