Problémy s přihlášením do internetového bankovnictví můžou ukazovat na podvodné stránky i technickou závadu

Peníze existují jako měna již od vzniku civilizací. Během své cesty ušly obrovský kus cesty a již nějakou dobu je můžeme spravovat online. Jeden z problémů nastává, když na nás vyskočí hláška, že není k dispozici internetové bankovnictví. Jak postupovat, abychom vyřešili tento problém?

Pořádně zkontrolujte údaje

Podvody jsou denním chlebem, takže byste měli být ostražití. V první řadě si vždy ověřujte, zda jste na správné internetové stránce. Velmi často se totiž můžeme setkat s tzv. phishingem, kdy útočníci cílí na naše přihlašovací údaje. Jejich aktivita je čím dál tím důvěryhodnější, ale platí zde jedno pravidlo. Je důležité sledovat URL adresu, jelikož nikdy nebude stejná jako URL adresa pravé banky. Kromě správné URL adresy vám napoví také zámek vedle URL, jenž značí zabezpečené připojení.

Mohlo by vás zajímat:  Problémy se signálem vyřeší většinou jen drobnost. Na vině může být telefon i stará SIM

Jestli jste tedy na oficiálních stránkách, pořádně si zkontrolujte, jestli údaje, které vyplňujete, jsou opravdu správné. Někdy nemusí být problém na vaší straně, v takovém případě se vyplatí navštívit oficiální stránky a zjistit stav služby.

Zdroj obrázku: Freepik

Chyba na straně prohlížeče

Velmi důležitým bodem je aktualizace internetového prohlížeče na nejnovější verzi. Tyto aktualizace obsahují nové funkce zabezpečení, opravy kompatibility a spoustu dalších vychytávek, které vylepší zážitek z prohlížení. Váš prohlížeč by se měl automaticky aktualizovat, ale v případě problému můžete manuálně vyhledat tyto aktualizace.

Mohlo by vás zajímat:  I chytrá zařízení se mohou mýlit. Chybně zobrazovaný čas je někdy nutné opravit razantním způsobem

Někdy mohou být na vině také různá rozšíření, která mohou způsobovat problémy s přihlášením. Jestli nepomůže nic, zkuste ještě jiný webový prohlížeč.

Vymažte soubory cookies a data webu

Každý web používá cookies. Problém s přihlášením mohou způsobit právě soubory cookies, respektive staré soubory cookies. Můžete vymazat buďto všechna data, nebo si vyfiltrovat pouze data své banky a poté obnovit prohlížeč.

Za zkoušku stojí také vyzkoušení režimu inkognito. V tomto režimu se neukládají žádná data, nepřenáší se mezipaměť ani soubory cookies.

Zdroj: https://www.makeuseof.com/tag/unable-to-log-in-to-your-bank-account-try-these-tips/