Od uvedení Facebooku a dalších sociálních sítí uběhlo již několik let. Původní idea byla postupně přetvořena a v dnešní době jde mnoha lidem na Facebooku o lajky a sdílení. Jenomže ne vždy se jedná o úplně jednoduchý úkol. Jestli to myslíte s Facebookem opravdu vážně a jde vám o lajky či sdílení, tak se pojďme podívat, jak zlepšit tato čísla.
Kdy je nejvhodnější čas přidávat příspěvky?
Nejlepší čas pro zveřejňování příspěvků na Facebooku je pozdě odpoledne, různé nástroje na správu sociálních sítí však zmiňují rozdílná doporučení.
- Buffer: 13:00–15:00
- HubSpot: 18:00–21:00
- BuzzSumo: mimo špičku
- CoSchedule 7:00 a 9:00–10:00
Jak často přidávat příspěvky? Podle jistých zdrojů příliš nezáleží na frekvenci. Mnoho lidí tvrdí, že byste měli přidávat maximálně 1–2 příspěvky denně, zatímco jiní doporučují přidávat příspěvky mnohem častěji, aby algoritmus News Feed protlačil jeden z vašich příspěvků přátelům a sledujícím. HubSpot nedávno zveřejnil, že neexistuje žádný vzorec, jak často přidávat příspěvky.
Vhodná délka příspěvku
Opět se dostáváme k tomu, že neexistuje žádná vhodná délka příspěvku. Platforma BuzzSumo zjistila, že příspěvky s 50 nebo méně znaky byly poutavější. Podle analytika sociálních sítí Dana Zarrelly právě příspěvky s 50 znaky nebo naopak delší příspěvky s minimálním počtem znaků 750 získávají největší pozornost. Dále zjistil, že příspěvky s více než 450 znaky (cokoliv nad 400 znaků nabízí možnost Zobrazit více pro rozbalení příspěvku), jsou sdíleny nejčastěji. Také bylo zjištěno, že příspěvky s vloženým obrázkem nebo videem mají větší popularitu. Nejvhodnější jsou videa, která trvají v rozmezí jedné až tří minut. Vhodné je také přidat text do videa, jelikož videa zobrazovaná ve Feedu mají automaticky ztlumený zvuk.
Nejlepší témata
Čím větší interakce u příspěvku, tím větší sledovanost vašeho příspěvku bude ve Feedu. Skvělým tipem je vložit příspěvek ohledně nějakého trendu. Jakmile budete mít informace, spojte, co chcete říci, k jednomu z daných témat, abyste získali impuls. S hashtagy buďte opatrní, měly by být používány s mírou a rozhodně neudělá příliš dobrý dojem, když doslova zaspamujete příspěvek těmito hashtagy.
Zdroj: https://blog.hootsuite.com/how-to-get-more-likes-on-facebook/