Založili jste skupinu a zajímá vás, jak ji oživit nebo přispět k větší aktivitě? Někoho napadne, že trik spočívá v počtu zveřejněných příspěvků, ale není tomu tak. Strategie spočívá v něčem jiném. I zde platí, stejně jako v životě, že kvalita je více než kvantita. Ať už o ní přemýšlíte, nebo už máte založenou skupinu, určitě vytvořte a připněte příspěvek, který bude stanovovat pravidla vaší skupiny, podle kterých by se měli ostatní uživatelé chovat. Určitě se chcete vyhnout zbytečnému trollingu a dalšímu nevhodnému chování, které je typické pro dnešní internetový svět. Jaké jsou další tipy pro správu facebookových skupin?
Pošlete uvítací zprávu a dejte přednost kvalitě nad kvantitou
Stejně jako v reálném životě tak i v tom virtuálním je slušné pozdravit a přivítat každého nového člena ve skupině. Nejen že uděláte dobrý dojem, ale zároveň zachováte kodex slušného chování. Jakmile máte pozdrav a uvítání za sebou, můžete se zeptat nových členů, co je do skupiny přivádí. Tímto způsobem se může vaše skupina nadále rozrůstat.
Jak je to s posíláním příspěvků? Je dobré, když udržujete nějakou pravidelnost příspěvků, ale není dobré to přehánět. Než na kvantitu dbejte raději na samotnou kvalitu obsahu. Nechcete se přeci stát tuctovou skupinou, kde je četnost nadřazena kvalitě.

Využijte sílu multimédií
Když sdílíte příspěvek, má daleko větší šanci zaujmout přiložená fotka než samotný text. Totéž platí i o videích. Videa se šíří po internetu a platformy jako TikTok si rychle získávají publikum. Chcete-li zůstat na vrcholu zájmu, zkuste sdílet do své skupiny relevantní videa, můžete si je také vybrat z jiných platforem nebo využít své vlastní tvorby.
Nechte lidi diskutovat
Diskuze patří k velice oblíbeným činnostem lidí na internetu. Když jim poskytnete možnost diskutovat, získáte tím velké plus. Diskuze může totiž přilákat další lidi nebo získat na popularitě a vy si tak můžete mnout ruce. Vylepšit diskuzi můžete různými anketami.
Co dál ještě můžete udělat?
- Pořádejte online události.
- Pořádejte reálná setkání.
- Zbavte se spamu.
Zdroj: https://neilpatel.com/blog/facebook-group-marketing/