Twitter Blue odemkne na měsíc prémiové funkce, noví uživatelé si ale připlatí

Twitter Blue odemkne na měsíc prémiové funkce, noví uživatelé si ale připlatí

Twitter nedávno přišel s novinkou Twitter Blue, což je placené členství. Toto členství je dostupné zatím v pár zemích, ale postupem času by se mělo rozšířit do dalších. Předplatné umožňuje uživatelům různé výhody a exkluzivity. Co ve skutečnosti Twitter Blue je a co vše nabízí, si rozebereme níže.

Twitter Blue

Jedná se o měsíční předplacenou službu, která nabízí exkluzivní přístup k prémiovým funkcím a přizpůsobením. Poprvé byla tato služba spuštěna v Austrálii a Kanadě v červnu 2021. Později se rozšířila do USA, Kanady a na Nový Zéland. Tato služba nenahrazuje klasickou verzi zdarma, která je dostupná pro uživatele ostatních zemí. Tato aplikace je dostupná pouze pro zařízení iOS. Jaké exkluzivity toto předplatné nabízí?

  • Vrácení příspěvku,
  • režim čtečky,
  • ukládání složek do záložek,
  • úpravu tweetů,
  • vlastní navigaci,
  • vlastní ikony a motivy aplikací,
  • nejlepší články.
Mohlo by vás zajímat:  Pomozte svým dětem zůstat v bezpečí. Na internetu čekají hrozby na každém kroku
Zdroj obrázku: Freepik

Cena

Cena předplatného na měsíc vychází na 5–8 $, záleží, jaký máte plán, jestli nový, nebo starý. Elon Musk navýšil cenu po nákupu samotného Twitteru. Ti, co zaplatili za toto členství, mají nově u svého jména a profilového obrázku bílou fajfku v modrém kolečku jako symbol ověření. Zavedení této funkce vzbudilo podle deníku Washington Post obrovskou kontroverzi.

Plán s vyšší cenou byl ale na začátku listopadu pozastaven kvůli potížím s ověřením. Stávající předplatitelé mohou zůstat na plánu za 5 $, dokud nebude předplatné zrušeno. Pokud váš účet existoval před 9. listopadem, můžete přejít na vyšší tarif za 8 $.

Mohlo by vás zajímat:  Zvyšte svou pracovní produktivitu díky rozšíření Google Chrome

Vyplatí se toto členství?

To už je otázka pro každého z uživatelů. Někomu nemusí být po chuti platit si za sociální síť, jenom aby získal nárok na větší pravomoc. Například možnost vrácení tweetu, kterého lituje, nebo dalších různých funkcí, které za to stojí. Určitě je tato možnost zbytečná pro ty, kdo Twitter moc nepoužívají.

Zdroj: https://www.digitaltrends.com/social-media/what-is-twitter-blue-and-is-it-worth-it/