I když společnost Netflix hlásala, že nepotřebuje do své služby přidávat reklamy, něco se změnilo a nyní je téměř jisté, že tento streamovací gigant brzy do své nabídky přidá nový druh předplatného, který by měl být levnější, ale budou se v něm nacházet právě zmíněné reklamy. Tato informace byla potvrzena přímo generálním ředitelem Tedem Sarandosem na reklamním festivalu v Cannes Lions.
Sarandos v rámci toho prohlášení také řekl, že byly brány v potaz mimo jiné názory uživatelů. Měly se objevit stížnosti některých lidí, že Netflix je příliš drahý, ale pokud by byl levnější, pak by jim rozhodně nevadila občasná reklama. A právě pro tyto lidi je připraveno nové předplatné, kde bude součástí reklama.
Reklama se netýká všech uživatelů
Pokud patříte mezi předplatitele Netflixu a bojíte se, že by mohly zasáhnout reklamy i vás, pak buďte v klidu. Tato novinka ve formě reklam se nebude týkat žádného z aktuálně nabízených předplatných. Pro vás se nic nemění a můžete si seriály a filmy nadále vychutnávat plně bez reklam. Ty se objeví pouze v právě připravovaném novém předplatném, které bude k dispozici zvlášť.
Kdy můžeme toto předplatné čekat, ještě nevíme
Všichni, které to zajímá, se mohou těšit, že spuštění proběhne co nejdříve. Společnost Netflix již podle všeho vyjednává s inzerenty a zajišťuje dostatek reklam pro nové předplatné. Bohužel přesný čas spuštění společnost neoznámila a nedala ani náznak toho, kdy by to mělo být. Pouze bylo oznámeno, že by se mělo vše spustit do konce roku, pokud vše půjde podle plánu.
Proč se k tomu Netflix odhodlal, není zcela jasné. Buď je to opravdu, jak říká, a chce oslovit tu část uživatelů, kteří mu prozatím unikali, nebo je to způsobeno poklesem předplatných, kterou za první čtvrtletí tohoto roku Netflix postihl. A tento pokles rozhodně není malý, jde téměř o čtvrt milionů uživatelů.
Zdroj: https://variety.com/2022/digital/news/netflix-is-considering-launching-lower-cost-ad-supported-streaming-plans-reed-hastings-says-1235236296/