„Nakupujete s dítětem, to na samoobslužnou pokladnu ve vlastním zájmu nechoďte,“ sdělila mi pokladní

Když nakupuji sama, vždy mířím k samoobslužným pokladnám. Rychlé odbavení se ale může změnit v noční můru ve chvíli, kdy jsem s dítětem. Najednou vše trvá o poznání déle. A otravuji personál.

To se mi stala docela nepříjemná věc v supermarketu. Byla jsem tam se svým tříletým synem a nakoupili jsme spoustu věcí. Abychom ušetřili čas, rozhodla jsem se jít na samoobslužnou pokladnu. No, řekněme, že to nebylo zrovna nejlepší rozhodnutí. Když nakupuji sama, chodím tam pravidelně, je to vždy lepší a rychlejší, než čekat v klasické frontě. Ale neuvědomila jsem si, že s malým dítětem to bude trochu problém. Tedy, pokud má apetit.

Mohlo by vás zajímat:  Práci z domova zefektivní dobré vybavení a správné návyky

Můj malý kluk je v té věku, kdy je neustále hladový. Takže než jsme se dostali k pokladně, začal si vybírat z nákupního vozíku. Nejdřív si vzal rohlík a začal ho jíst, snědl minimálně půlku, tu druhou jsem vrátila do sáčku. Potom vypil skoro celé malé mlíčko a ještě stihl sníst ovocnou kapsičku. Vše jsme samozřejmě měli dále v košíku, ale já si neuvědomila, jak velký problém s tím na samoobslužné pokladně bude. Já jsem se snažila všechno rychle naskenovat a zaplatit, ale pak přišly problémy.

Mohlo by vás zajímat:  Protivědecké hnutí během pandemie spustilo v Americe obrovskou antivakcinační kampaň. Země má tak nejvíce mrtvých

Tak jsem naklikala 8 rohlíků, vložila je na určenou váhu a ejhle. Problém. Neseděla hmotnost. Tak jsem musela čekat na obsluhu, která mi kvůli tomu nakousanému rohlíku schválí počet manuálně. A to stejné se opakovala, když jsem markovala mlíčko a ovocnou kapsičku. Samoobslužná pokladna hlásila chybu v hmotnosti. Syn už to totiž částečně snědl a vypil, takže to nešlo správně namarkovat. Musela jsem znovu zavolat pracovnici supermarketu, aby mi pomohla.

Byla moc milá, ale po třetím přivolání už bylo vidět, že jí to začíná lézt na nervy. Nakonec mi všechno namarkovala, ale před odchodem mi dala jasně najevo, že příště bych měla jít raději na normální pokladnu, když mám s sebou dítě. Samozřejmě kvůli tomu, že dítě jedlo a pilo ještě před zaplacením, což samoobslužná pokladna nezvládá. Byla jsem trochu zaskočená a cítila jsem se trapně. Její pohled plně chápu, protože ke mě musela třikrát v podstatě bez důvodně, že jsem neudržela apetit svého syna na uzdě a nešla na normální pokladnu, kde se nesedící hmotností není žádný problém.

Zdroj: Autorský text, emailový příspěvek