Skupina expatů pomůže se v zahraničí rychle zorientovat. Není ovšem bez rizika

Facebook se hrne do vlastního prodeje

Meta chce ukázat své vlastní produkty světu. Meta, dříve Facebook, má velké plány, co se týče lidské budoucnosti. Chce pro lidi nabídnout produkty, které budou revoluční. Chce spojit opravdovou realitu s virtuální. Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberk chce otevřít obchody, aby mohla nabídnout metaverze svých produktů.

Stacionární obchody – k čemu budou sloužit?

Proč chce Facebook vlastní stacionární obchody? I když je tato aplikace známá po celém světě, spoustu lidí nemá ve svém chytrém telefonu WhatApp nebo Instagram. Nemohou tak vědět, že Meta má nějakou sociální síť. I v tomto ohledu chce ale Zuckerberg dobýt svět, stejně jak ostatní giganti, kteří se vyskytují v digitální světě. V současné době je takových produktů málo, Mark tak chce rozšířit svou nabídku, kterou může nabídnout málokdo.

Mohlo by vás zajímat:  Počítač ničíme každý den zbytečnými chybami. Jednoho dne může přestat fungovat úplně

Meta už vstoupila do jednání s několika velkými společnostmi. Uvedl to New York Times s tím, že některé projekty byly spuštěné už loni, ale bohužel přišla pandemie koronaviru, která všechno překazila. Tehdy se dokonce uvažovala o tom, že se změní název. Ve Spojených státech to vypadá, že se vše vrací do normálu a je tak na čase projekt znovu začít realizovat.

Prodejny Meta budou malé objekty

Podle amerického deníku se bude jednat o malé objekty, protože produktů není mnoho a je zbytečné otevírat velké obchody. V těch nebudou chybět například brýle Oculus VR, které vyrábí firma Reality Labs nebo další chytré brýle, které vytvořil Facebook společně s Ray-Ban. Poté se přidají také chytré hodinky.

Mohlo by vás zajímat:  Stolní počítače předčí notebooky ve výkonu i životnosti

Mark Zuckerberg zatím nemá pro své objekty žádný název. Má však několik nápadů, které ještě musí probrat se svými zaměstnanci a sponzory. Ve hře jsou Facebook Reality Store, Facebook Hub nebo From Facebook. Meta chce hlavně popularizovat produkty, které bude nabízet. Dobýt svět by měla v příštích 15 letech. Přesun nejen Facebooku do virtuálního světa ale bude viditelný už během následujících třech letech.

Zdroj: https://www.nytimes.com/2021/11/05/technology/facebook-stores-meta-metaverse.html