Meta chce ukázat své vlastní produkty světu. Meta, dříve Facebook, má velké plány, co se týče lidské budoucnosti. Chce pro lidi nabídnout produkty, které budou revoluční. Chce spojit opravdovou realitu s virtuální. Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberk chce otevřít obchody, aby mohla nabídnout metaverze svých produktů.
Stacionární obchody – k čemu budou sloužit?
Proč chce Facebook vlastní stacionární obchody? I když je tato aplikace známá po celém světě, spoustu lidí nemá ve svém chytrém telefonu WhatApp nebo Instagram. Nemohou tak vědět, že Meta má nějakou sociální síť. I v tomto ohledu chce ale Zuckerberg dobýt svět, stejně jak ostatní giganti, kteří se vyskytují v digitální světě. V současné době je takových produktů málo, Mark tak chce rozšířit svou nabídku, kterou může nabídnout málokdo.
Meta už vstoupila do jednání s několika velkými společnostmi. Uvedl to New York Times s tím, že některé projekty byly spuštěné už loni, ale bohužel přišla pandemie koronaviru, která všechno překazila. Tehdy se dokonce uvažovala o tom, že se změní název. Ve Spojených státech to vypadá, že se vše vrací do normálu a je tak na čase projekt znovu začít realizovat.
Prodejny Meta budou malé objekty
Podle amerického deníku se bude jednat o malé objekty, protože produktů není mnoho a je zbytečné otevírat velké obchody. V těch nebudou chybět například brýle Oculus VR, které vyrábí firma Reality Labs nebo další chytré brýle, které vytvořil Facebook společně s Ray-Ban. Poté se přidají také chytré hodinky.
Mark Zuckerberg zatím nemá pro své objekty žádný název. Má však několik nápadů, které ještě musí probrat se svými zaměstnanci a sponzory. Ve hře jsou Facebook Reality Store, Facebook Hub nebo From Facebook. Meta chce hlavně popularizovat produkty, které bude nabízet. Dobýt svět by měla v příštích 15 letech. Přesun nejen Facebooku do virtuálního světa ale bude viditelný už během následujících třech letech.
Zdroj: https://www.nytimes.com/2021/11/05/technology/facebook-stores-meta-metaverse.html