Dlouhý let už nemusí být utrpení. Bolestem a nevolnosti pomůžou předejít jednoduché aplikace

V dnešní době je cestování běžnou záležitostí. Kam dříve bylo nereálné cestovat, dnes už můžeme, stačí jen zabookovat letenku a můžeme letět na druhý konec světa. Takové cestování zabere ale spoustu času a může způsobit různé bolesti a zdravotní komplikace. Klíčem k pohodlnému cestování je příprava. Pojďme se tedy podívat, jak předcházet nemocem a netrpět bolestmi během dlouhých letů.

Postavte se a pravidelně se protahujte

Velkým rizikem dlouhých letů je neustálé sezení v klidu, které může být rizikovým faktorem pro vznik krevních sraženin. Podle CDC můžete s tímto rizikem bojovat opakováním dvou jednoduchých kroků, a to pohybem po kabině a protahováním se v pravidelných intervalech.

Během dlouhého letu je pohyb v pravidelných intervalech důležitý pro vnitřní orgány a skvělým způsobem, jak udržet krev a orgány zdravé. Existuje hned několik aplikací, které vás mohou upozornit, že je čas na pohyb. Stejně tak se často protahujte. Můžete využít rovněž služeb dostupných aplikací ke stažení v obchodech Apple nebo Obchod Play.

Mohlo by vás zajímat:  SD karta v Android telefonu může přinést nečekané komplikace. Data nemusí být v bezpečí
Zdroj obrázku: Freepik

Dodržujte pitný režim

Během letu je důležité také dodržovat pravidelný pitný režim. Každou hodinu byste měli vypít zhruba 250 ml vody. Může za to především nízká vlhkost v kabině, uzavřený prostor a klimatizace. Doporučuje se také omezit konzumaci kofeinových a alkoholických nápojů, které způsobují ztrátu tekutin. Pokud si ale chcete dopřávat tyto nápoje, navyšte také příjem vody. Stejně jako u pohybu i zde si můžete pomoci stáhnutím nějaké aplikace pro připomínání pitného režimu.

Dopřejte si odpočinek

A jak si zkrátit let lépe než tím, že budete odpočívat? Dopřejte si spánek během dlouhého letu, kterým si nejen zkrátíte samotné cestování, ale dopřejete tělu také oddych. Můžete použít chytrou spánkovou masku nebo jiné spánkové technologie navržené pro dobrý noční spánek, aniž byste byli rušeni. Existuje také spousta aplikací, které vám pomohou relaxovat, odpočívat a spát. Aplikace ASMR může pomoci s usínáním. Spotify nabízí široké spektrum možností k usnutí nebo relaxu.

Zdroj: https://www.marthastewart.com/7690823/how-be-comfortable-long-flight