TikTok během krátké doby dobyl svět. Jedná se o nejvíce populární platformu pro krátká videa, kterých zde najdete miliony. Aplikace oplývá počítadlem, které registruje počty zhlédnutí, díky čemuž získáte přehled o celkovém počtu diváků, již se vydrželi dívat až do konce. Jak ale zjistit, kdo konkrétně se díval na vaše video?
TikTok Video Views
TikTok ukazuje několik věcí, jako například počet zhlédnutí videa, které získáte za krátkou dobu. Toto zhlédnutí se počítá pouze tehdy, když jej uživatel zhlédne až do konce. Jakékoliv přeskočení nebo opuštění se nepočítá. Na TIkToku můžete vidět celkový počet zhlédnutí, dříve jste mohli vidět i jednotlivé uživatele, ale tato možnost už neplatí.
TikTok Analytics
TikTok Analytics shrnuje čtyři kategorie. Mezi ně patří:
- Přehled – Zhlédnutí videí, Zobrazení profilu, To se mi líbí, Komentáře, Jedineční diváci a Sdílení.
- Obsah – Zhlédnutí videí, To se mi líbí, Komentáře, Sdílení a Oblíbená videa.
- Sledující – Celkový počet sledujících, Statistiky sledujících a Nejaktivnější časy.
- LIVE – LIVE Analytics, Hodnocení diváků, Nejvyšší počet dárků, Nejlepší dárci a další.
Tyto funkce se vám zobrazí pouze po zapnutí funkce analýzy.
Jak používat TikTok Analytics?
Pro využívání služeb TikTok Analytics potřebujete mít nahrané minimálně jedno veřejné video a mít účet tvůrce nebo firemní účet. Jak tedy postupovat? Otevřete aplikaci TikTok a klikněte na Profil. Rozklikněte tři vodorovné čáry v pravém horním rohu a zvolte Nástroje pro tvůrce. Tady vyberte Vytvořit video a vytvořte si veřejné video, pokud žádné nemáte. Poté zvolte Analytics a Zapnout. Nyní můžete listovat mezi jednotlivými kartami a číst různé údaje a informace.
Sedm dní po nahrání prvního videa se automaticky aktivuje TikTok Analytics a automaticky začne aktualizovat analýzy, díky čemuž získáte větší přehled o věku a demografických údajích svých diváků.
Zdroj: https://blog.hootsuite.com/tiktok-analytics/